Thursday, April 19, 2012

rindu mereka !


hari ku harus dipenuhi dengan kehadiran mu
ehem ehem . saket tekak pulak
maklum la tak suke menyanyi kat tempat karoke .
just boleh duduk diam2 kat kerusi and dengar kawan kawan aku nyanyi
sangat tak best kan ?
ajak aku g karok 
so , ade aku kesah ?

nak update pasal mereke !
sebab aku rindu dorang sangat
sayang n cinte dorang ketat2 


my selder sister :
lasak
banyak cakap
pandai ? bole la . akak dye turunkan ilmu . opss . haha
'subuh hilang maghrib baru balik'
rajin ? kalau suruh keje yang kene naek moto . baru la bole kate rajen

p/s : let others talking about you ! just ignore them





my eldest sister :
yang pakai selendang tu .
konvo sudah ! haha tadika tuu
senyap
sangat rajin
kuat merajuk
buat hal sendiri
senang kene buli



my brother :
sangat nakal
sangat hensem
adik kesayangan antare kami








 we are happy family
baru aku tau .
duduk jauh dengan family memang sangat tak best !



mereka adalah penyeri syurga saye

nak cium nak peluk 
akak janji nak jadi yang terbaek untuk adik adik
love u like a love song !

No comments: