Saturday, July 4, 2015

im not desperate



i keep feel menggeletik
bile ada orang nak kahwin
they think i wanna get married
just because i dont have a boyfriend
so i cant get married

to you,
please listen this well
its better to you
better to the others
keep your mouth shut
open your eyes
read this well too

married
its only an ease word
but the relationship its too difficult

im not desperate
seriously .

*tutup lampu

ini untuk him

dear you,
terime kasih untuk pengorbanan
saya pergi dari hidup awak
awak relakan dalam keadaan marah
tapi sekarang awak berkeadaan makin baik
itu sudah cukup buat saya
yang sentiasa dihantui rasa bersalah

sekarang awak berkeadaan baik
saya juga .

saya makin baik disini
yang sentiasa mahu yang terbaek untuk awak

harap nanti di lain hari nya
awak makin bertambah baik

itu saja untuk saya

nice


its nice to see your smile
but its will appear when im not around

its nice to hear your laughing
but its heard when im not there

its nice to know if you happy
its more than enough for me

if i should being invisible
i will do it for you

just only for you

hati ini terasa merajuk


keep avoid to read anything
even there is no my name
but this heart too sensitive

keep to take care of your heart
try to make you laugh
but its just wasting time
its doesn't seem look success

i take a step
to run till the end
until i found what i needed

but when i fall
can u hold my hand ?
to take care of me ?

the answer is no ryte
i knew it

there is bleeding again
i hate myself too much

fasting month for my first year in degree

halloooo .
tomorrow is 17 ramadhan
but this nyte is my first terawih
ouh, engat kan bulan ni nak cukup kan sebulan
tapi tak kesampaian
for the first week . its exam week .
alasan la kalau tak pegi terawih
for the second week
malas nak cakap

harap bertemu lagi next ramadhan
harap sempat Ya Allah
izinkan lah diri ini

yesterday is her befday




actually i wanna be the first wisher
engat nak bangun at 12am
but i dont know where is my fon 
so just continue my sleep
HAPPY BEFDAY TO YOU
sorry for late wish
jadik anak yang baek ya
jadik adik yang baek ya
jadik hamba yang solehah ya
semoga your relationship long lasting ya
jangan kecik hati dengan i ya

no more hurt


this semester break
i wanna feel break
far away from others
no more twitter
no more whatsapp group
no more wechat
no more facebook
please , i need a rest

this heart too much bleeding
this two month i will wrapping this wound
i will make sure there is no scar


Friday, May 15, 2015

fifteen of fiffteen in year fifteen


bad day .
messy things .
everything is worst .
feeling down
tears falling again and again
im tired . too tired
im weakest in the world
im always tried
but always failed
should i stay a life in this world ?

why i always blame you


because im the hypocrite
because im a bad person
because im not sincere all of the kind i did

I hate myself
seriously .

just wanna die

now .

can i ?

im sick to face fucker thing

im sick to be myself
i really hate myself
i have tried so many thing
to be a good person
to be a good of friend
to be clever
to be smart
but at the end
nothing !

can you hold my hand
teach me like a kid
dont do that
dont do this
i am not the easy person you can handle
seriously

i even cant love myself
how could yourself ryte ?

make me fall for you .
believe me, you will never regret when you success did it .

Wednesday, April 22, 2015

lelaki satu


harapan aku
satu hari nanti
bila kau datang
biarlah aku bersedia
dan kamu juga

jadi la seperti apa yang aku mahu
tidak banyak
hanya bimbing aku
bahagiakan aku
sayangngi aku
cintakan aku

datang lah jumpa orang tua aku
katakan mahu mengambil aku
untuk menghalalkan aku

ajari aku cinta setelah itu
agar aku dapat menyelami
adakah cinta itu
seindah rasa yang perlu hadir dalam diri aku

cinta


aku menghadap awan
meminta penjalasan
cinta itu seperti apa

adakah kertas kosong yang ingin dicoreti
lalu tercipta cerita yang perbagai rasa
mempunyai titik noktah yang tiada penghujung

cinta itu apa ?
aku tidak pernah merasainya
kerana yang sedia ada
aku selalu ucap cinta
sedang aku tidak merasa apa apa
aku selalu bilang rindu
sedang aku tidak pasti itu

sudahnya aku pilih
untuk patahkan hati kau

sedang aku mencari
definisi cinta

cinta itu apa ?

darah


untuk hati kau
yang pernah aku lukai

salah aku yang berjanji
hati aku sendiri
aku tak dapat nak faham
ini lagi kau yang cuba untuk memahami

aku tak tau mana salahnya
datangnya dari kau
yang cuba untuk menjaga aku
atau salah aku
yang tak cuba untuk menerima

sepastinya aku mau yang terbaik untuk kau
untuk aku biar aku yang hadapi

sekali lagi maaf
untuk hati kau yang aku darah kan

Monday, April 20, 2015

perempuan simpanan


ada satu masa
bila kau datang pada aku
aku rasa mahu lari
walaupun aku dah setuju
nak jadik perempuan simpanan kau

aku ini perempuan
bukan ada dua jantina
yang bole tahan ego lelama

aku ini perempuan
bukan ada dua hati
yang boleh kau sepak terajang sesuka hati

aku ni perempuan
bila masa aku rasa aku kuat
ada masa aku bangkit
yang kena sepak lagi aku
tersungkur sekali lagi

aku perempuan punya hati
yang ingin kau jauh buat sementara waktu


Tuesday, April 14, 2015

teman lelaki upahan #2


faz, cantik tak aku hari ni ?
urmm. bese je
okey, kita nak makan apa hari ni ?
mana mana , asalkan boleh kenyang
okey , my suggestion is laksa .
sure .
faz, kalau kau korek hidung, selalu belah mana dulu ?
*pandang
kalau aku, tekan hidung aku dulu, mana yang keras itu la aku korek dulu
*gelak terbahak bahak
faz, ade dua bende aku akan makan kalau kat tempat baru
apa dia ?
laksa dengan tom yam
ouh . kenapa ?
dua bende tu je aku tak jumpa kat rumah
i see .
thanx faz for today
no worries
bye faz
*bla macam kene kejar anjing

anak dara tua


aku muak
aku benci
sudah nya aku pilih untuk sendiri

aku bahagia
aku berbunga
bila aku jadi sang penonton cerita bahagia

dijadikan cerita
aku pilih untuk jadi anak dara tua

hati aku ini tidak mampu
untuk menjalani liku liku
untuk memilih
untuk ujian
untuk semua yang aku tak mampu

jadinya jika ada bujang terlajak
jom !


dugaan


hari bahagia lagi seminggu
aku akan disarungkan cincin
hati yang tak pasti
mulut terkunci
hubungan yang dijahit terlalu lama
aku terima tapi aku tak terima
sudahnya aku tak pasti

tapi yang pasti
sekarang didepan aku
lelaki yang memahami aku tentang segalanya
lelaki yang aku idamkan
lelaki yang perfect dimata aku
aku perlu lupa
aku perlu kembali
kepada dia yang bakal menjadi suami

sekarang aku serah segala galanya
apa yang ditulis itu yang aku ikut
apa yang disuruh itu yang aku buat
macam air yang mengalir
akur dengan aliran

ini dugaan aku
semoga yang aku pilih
aku kuat untuk terus hidup
semoga yang aku tak pilih
meski perfect dari segala macam
aku anggap ini dugaan
semoga kita jumpa disana

terima kasih hadir
meski sekejap
meski cerita kita belum lengkap
selamat tinggal dia !

Monday, April 13, 2015

untuk cinta


hari ini aku berbunga
harap esok bukan berduri
aku tersentak kalau aku suka
tapi aku berpijak diatas tanah
jadinya aku berpaling
agar aku tak terluka
terima kasih
buat hari hari bibirku terukir senyuman
yang dah lama terpadam

untuk bunga yang ada dihati ini
tolong biarkan ianya
agar hati aku terus merasa bahagia ini
meski bukan bersama dengan kamu

aku akan ingat kau sentiasa
biar pun tangan yang dipimpin
bukan aku

selamat tinggal
biar bunga ini untuk aku
demi cinta aku untuk kau

kekasih bayang bayang

like a princess

let me be yours
i will treat you like a prince
i will give you all my heart
and please treat me like a princess
im too tired
a long my journey
i give my heart to him
but he return to me
pieces of mine

teman lelaki upahan seminggu


faz, jadi teman lelaki upahan untuk seminggu
aku okey je , ape aku dapat ?
lunch selama seminggu aku bayar
bole aku tau kenapa ?
sebab aku suka kau, tapi kalau kau reflect aku lari
ouh . dont worry , kau tak de ciri tu pon
okey , but aku cuti sem seminggu je. so since today is monday .
its okey . tomoro aku pick up kau kite on date
tenkiu faz