Sunday, January 27, 2013

kota london barangkali


waaa , sejuk disini tak sama macam malaysia
walaupun sejuk kat malaysia itulah paling sejuk
haaa ? ape aku cakap kan ni

udara yang nyaman
cuaca yang cantik
persekitaran yang mengasyikkan
membuatkaan aku tak nak balik malaysia

kota london memang seronok
sebab aku boleh memulakan hidup aku yang baru

miss , hot chocolate please !

dihirup , perlahan lahan
memang owsem

walaupun aku berhijab
aku still boleh berkawan dengan mereka




harap aku boleh menjadi manusia terbaik
walaupun dulu aku teruk
tapi perubahan tak perlu diberitahu

tersentap , mengalir lagi air mata
kalau diingatkan kisah lama
macam ni la jadiknya

asmawati ! ,

huh ! hampir terlepas minuman dr genggaman
ditoleh toleh . mencari cari
ouh , sape yang memanggil ni

awak , kat mane dah tu ?
kota london la jawab aku ringkas

london ? tak nak balik malaysia .
gelak mengilai kedengaran

huh !
maluuuuuuuuuuu .
dalam kelas rupenye aku ni


test 1,2
1.2.3 
click !

FOKUS ,sementare nak amek picca !



GERAM !! nak pegi kota londonnnnnnnn . please .


malu bile dapat mimpi macam tu .


No comments: