Thursday, February 21, 2013

ordinary and extraordinary



Bagi mengelak dari dikritik, jangan bercakap apa-apa, jangan lakukan apa-apa, jangan jadi apa-apa. - Elbert Hubbar

so , hidup anda . sile anda tentukan . saye pilih untuk anda bercakap mengenai saye . tentang saye . sebab itu yang akan jadik tongkat saye . terime kasih wahai kalian !

aku ade bercakap tentang ORDINARY dan EXTRAORDINARY person
so , jadikan kate kate kat atas tu sebagai penguat . 

sejak sem 6 ni . banyak bende aku belajar
jadi orang atas
jadi orang bawah

dari aku menanges
dari aku disalah faham

bukan aku belagak
tapi aku tengah carik kat dunia ni
ape yang aku nak jadi

aku bukan nak jadik the best among the best

tapi sebab aku nak merase semue bende
jadik orang gaji
jadik orang miskin
jadik orang suruhan
jadi kuli

lepas aku dapat semue tu 
aku akan jadik orang beilmu
aku jadik orang berpengetahuan
aku akan dapat merase semue kehidupan dunia

kaya itu bonus
bahagie itu anugerah
kalau dapat tahniah !
kalau tak dapat , tunggu sahaje balasan kelak . 

# terime kasih neddy , sebab selalu ade untuk aku . 
tiap amarah aku
tiap tangis aku
tiap masalah aku
tiap kehidupan aku

*just really need u, beside me*

No comments: