Thursday, April 18, 2013

aku dah jumpe


mule mule macam tak caye
got a shock jugak la
tapi bile lame lame tu

dah usha, lame jugak la usha tu
then , okey , acceptable
she is deserved for you ,
bole laa
not bad la
maybe she have character
yang macam mane kau nak , maybeeeeeeee

just waiting for you wedding card .
i can accept ryte now

and rase macam dah boleh terime
if ur not mine anymore
upsss

satu je bende yang boleh buat aku bahagie
kalau kau dapat tunaikan 3 permintaan aku
eh , sape pulak aku ni, yang kau nak kene tunaikan kan ?
weird . weird . ape daaaa aku ni

1. kenape buang ?
2. nak tampar kau sekuat hati
3. aku menyesal

thats all
#ini memang last
i will face it
just doing like nothing happen

2 comments:

I.am.Hanis said...

pandainye akak speaking, ite nak belajat boleh :3

Mrs Lolly said...

nak bege nak bege nak bege !