Thursday, October 30, 2014

the real one

bab masa
aku tak boleh tunggu
sebab aku bukan penyabar
salah sape buat aku tunggu sampai seminit
membazir mase aku,
kau boleh bayar ? 

bab ego
yes , im always 
try to change myself
not put it to high level
try to put in the middle
soon, just pray for me

bab baran
aku tak baran
kalau orang tak carik pasal

bab muke
muke zku nak nampak cantik
cube try buat tige tige kat atas
kau rase nak bagi lime jari kan ?
kau tak fikir aku nak bagi kau kaki ngan tangan aku ?

its me
the original one
im not fake
u r my truly friend ? 
yes neddy had through it and she is understand
u r my boyfriend ?
you are not succeed yet
u r my new friend ?
i have show to you my real face ? am i too cruel ? think by urself dude.

let me tell you,
i dont know why .
if u r not punctual
im get suffocated
its my fault ? 
u make me cannot breath perfectly

keep a distance if im not good for you 



No comments: