Tuesday, April 14, 2015

dugaan


hari bahagia lagi seminggu
aku akan disarungkan cincin
hati yang tak pasti
mulut terkunci
hubungan yang dijahit terlalu lama
aku terima tapi aku tak terima
sudahnya aku tak pasti

tapi yang pasti
sekarang didepan aku
lelaki yang memahami aku tentang segalanya
lelaki yang aku idamkan
lelaki yang perfect dimata aku
aku perlu lupa
aku perlu kembali
kepada dia yang bakal menjadi suami

sekarang aku serah segala galanya
apa yang ditulis itu yang aku ikut
apa yang disuruh itu yang aku buat
macam air yang mengalir
akur dengan aliran

ini dugaan aku
semoga yang aku pilih
aku kuat untuk terus hidup
semoga yang aku tak pilih
meski perfect dari segala macam
aku anggap ini dugaan
semoga kita jumpa disana

terima kasih hadir
meski sekejap
meski cerita kita belum lengkap
selamat tinggal dia !

No comments: