Thursday, October 20, 2011

Congratz !

best kalau dapat jadi laki kan ?
semue bende dye amek ringan
bende besar pon bagi dorang  kecik je
'semue bende boleh settle'
itulah lelaki

tapi tapi tapi .
paling tak best , kalau bf sendiri tak suke cite masalah dye
macam anggap kite ni tak penting kan .
memang la , kate tak de pape ,
tapi , orang yang dekat dengan awak ni ,
dapat rase ape yang awak rase tau

but but but .
finally . awak bagi tau jugak .
bukan saye nak jage tepi kaen awak ,
eh , memang perlu k !
perlu bagi saye tuk jage tepi kaen awak tu .
sebab awak dah jadi sebahagian dalam hidup saye
thanx b !

Harap dengan ape yang dah penah jadi tu .
jadikan pengajaran k .

btw , just wanna say CONGRATZ !



hopefully , mesin awak tu .
dapat dijual k .
saye tau awak boleh buat yang terbaek .

3 comments:

Eyka said...

yg ni suwitt..keh keh keh ;p

ASMA said...

hehe .
eyka :)

AHMAD LA said...

weh!.... x tau pn!.. xpost pn.. kn.