Wednesday, August 7, 2013

rindu rinduan tu bolehke ?


kalau aku tak dengar malay song
and asyik dok ulang ulang english song yang same je
nak salahkan sape ?

kalau aku kat rumah dah penuh dengan syurga makanan
tapi tetibe aku teringin nak makan tempek ?
nak salahkan sape ?

kalau dulu kucing pon aku tak pandang
tapi sekarang kucing luar pon aku pegang
nak salahkan sape ?

kalau aku memang kasar
tetibe nak bejalan  care lembut lemah longlai
nak salah kan sape ?

kalau aku dulu selekeh cincai boncai
tetibe nak jadik kemas cun cantik cantik
nak salahkan sape ?

kalau nampak je MCD,
mesti terase sebak
nak salahkan sape ?

kalau makan luar
tapi order fresh oren
nak salahkan sape ?

tapi yang ni aku tak boleh salahkan sape sape
kalau aku makan nasi goreng daging merah !
itu bahaye .

p/s : kuatkan hati ,
jage diri kawan kawan .
aku rindu korang semue !

1 comment:

ai takahashi said...

nanti kita makan ramai2 kat tempat tu k.. banyak kenangan :')