Monday, August 5, 2013

yang tu aku tak tau


hampir sebulan aku tak terurus
bukan nak belagak
mungkin cume tengah belaja
nak uruskan mase

lagi lagi nak raaye ni
itu  ini untuk mereka
itu ini untuk dorang
itu ini untuk aku sikit pulak masenye

muke pon dah ade pendatang baru
nak rawat pon tak de mase
pegi balek pegi balek
then tidoo

tapi sebelum tido
itu satu penyiksaan
aku rase akuu dah terlalu lame
BERSABAR

tapi aku tak tau ape aku cube sampaikan
cume ayat penyedapp hati aku bole kate
"ade hikmah semue ni nanti"

just wanna say ,
just wanna ask ,
just wanna pray for ,
Selamat Hariii Raye untuk awak :)

ur deserved better
and i know
if Allah have managed mine too

until now!
dont know what to do
aku tak nak, tapi aku nak
aku nak, tapi aku tak nak

the best way is keep silent
just waiting ape yang qadaa' dan qadar
Allah dah tentukan

kuatkan hatiku Ya Allah :'(

No comments: