Monday, September 19, 2011

kusut

besepah rumah ni semenjak balik raye 
semue buzy menguruskan hal masingmasing

maklumla . open house sane sini 
sekali ngan aku kene join .
aku pon on saje la
ikot kemane mereke pergi

kemas rumah
kemas baju
kemas buku
bukan keje aku . 
so , aku uruskan barangbarang aku saje

rumah ini . 
dengan bersepahnye
dengan longgokan kain
dengan makanan yang basi 
mereke faham
seperti dalam otak aku
yang sedang kusut

aku hilang semue
hilang mereke
hilang orang yang aku sayang
hilang hilang hilang

walaupon tak seperti dulu .
aku still mengharap 

air mate
air mate 
air mate
ish . benci kalau dah mengalir .

pergi kau ! aku nak jadi seorang yang kuat
nak jadi seorang yang tak de perasaan
nak jadi seorang yang jahat
semue aku nak jadi .

disebabkan satu . aku hilang semue 
aku benci Lelaki 
 *besambung : akan datang : Lelaki*



No comments: