Saturday, December 15, 2012

terus dan menerus


punya impian tapi tak digapai
punya tujuan tapi tak dituju
punya harapan tapi tak diusaha

katanya hati milik dia
tapi cinta siapa punya
itu helah manusia

sempurna . bukan
cacat . ia

pesanan buat pembenci aku delete
sebab ade salah faham . 
ade konflik dengan aisha evans 
ade salah faham dengan orang lama
bingung

entry lame . banyak persoalan .

soal laki aku tak nak persoalkan . dia benar . 
tapi tuhan lagi mengerti . 

dah lame mate kedip kedip belah kiri
ouh , ini rupanya . not small matter . big jugak la . 

thanx bagi aku sedar . 
orang kate ego aku tinggi . tapi aku tak sedar .

beruntung kau sebab ade kawan kawan yang setia di sisi . 
mulakan hidup baru . 
yang mane patot lupe . sile lupekan .

aku salah . aku berundur . aku mintak maaf . 



No comments: