Thursday, December 27, 2012

untuk dia . heyy untuk dia .



haha . teringat lagu Untuk Dia by Najwa Latif

okie dokie . sekarang ni cume bosan sangat sangat . tatau nak buat ape . sepanjang minggu cuti ni aku alami masalah masalah yang susah nak lalui . even longkang kecik pon , aku persoalkan . macam mane nak langkah ?

first . gaduh ngan mak .
sebab bende kecik je . tak perlu dipanjang panjangkan . kali ni aku yang pujuk mak aku ! yuhuuu . berjaye .

second . gaduh ngan Bestfriend sendiri
aku keras kepale . ego tinggi . suke marah . so , tak boleh terime ? aku tak boleh buat ape . since ,. aku boleh terime the way you are , so aku tak nak pakse untuk kau terime segale keburuka aku . tak pakse . just aku perlukan mase . thats all . macam buduh . masuk kete . dengar lagu . nanges macam oghe gile . sabo sabo . biarkan aje .

third . my ex-boy nak kahwin !
dengar dengar dengar ni . last mesej yang aku engat . time aku kene saman . then sunyi . sepi . pelik jugak . tapi aku buat buduh . balek je gombak minggu ni ; terserempak ! owsem gilakkk . tapi aku senyum je . cume tak pakai spec . so tak nampak sangat dye balas ke tak . hehe . gatal yee .
persoalan yang mengganggu . kenape korang putus ha ?
laa . nak buat macam mane tak de jodoh . or . mak kau yang tak bagi . eh tak de lah . family besar aku yang kate tak boleh . so , ikut saje . oryte oryte . dengar ni , hopefully you happy with ehem ehem . and kahwin cepat ye . semuge dapat anak comel :)

No comments: