Thursday, September 12, 2013

Dengan Siapa Aku Sekarang


Pagi lelaju macam sedang berkejaran
lori ke kerete ke yang penting sampai
tapi rase selamat, macam la aku sedang didampingi

tapi yang penting pagi aku mesti ditemani
mug coffe yang menarik berisi air suam
nasi lemak untuk menambah lemak jadik santapan

anjing yang setie menanti
untuk aku berteriakan seperti orang gile
menunggu guard untuk menghalau
penat ! capek ! letih !

pagi ni jumpe dia
langkah demi langkah
aku nak tengok next nye macam mane

entry pass dipegang bukan digantung
kertas kertas putih yang perlu diselesaikan makin menimbun
sihat tak sihat jangan manje sangat

aku tak nak becakap soal hati
sebab aku masih penat
perlu berehat
aku tak janji kan bende tu
tapi kalau ade yang menarik aku sendiri yang akan kejar

bukan soal perigi cari timba
aku tak nak dah sakit kan hati sesape
cukup dulu, sekarang tak nak

orang cakap move on
mai pakai kasut aku ni ha
rase ape yang aku rase ?

aku tak tau sape aku sekarang
publish !


No comments: