Monday, September 23, 2013

falling again




aku tak tau mimpi ape semalam
mimpi sampai aku rase roh tak nak pulang
bangun saje terus senyum
masalahnye sekarang aku mimpi ape semalam ?

hari ni aku kene bawak moto
sebab neddy sakit, its okeyla
bende kecik, bende besarnye
aku nak engat balek ape yang aku mimpi semalam

okey, sekarang aku nak persoalkan tentang boddddd
boddddd tu ape? alaaa, ayat sopan bagi tahi lalat
haaa, faham dok?

aku musykil. setiap orang ade boddddd
aku tenung sampai aku puas,
then balek aku berfikir,.
okey habis ~~~

yang tak habis bile aku terbawak sampai mimpi
sampai esok pagi, keje, balek keje
then sampai sebelum aku tidur
ni dah puncak bahaye

ok, aku ade idea
aku dah ade semangat baru
walaupun aku tak mulakan langkah
tapi aku rase seronok
plus bahagie !

not falling just liking :)
ade ke word "liking" ni ..
urmm , suke hati la kau jahhh

publish !

No comments: