Monday, August 13, 2012

benci tapi rela


Terlalu banyak yang aku dah lalui
walaupun terang cahaye itu menyuluh
tapi aku tetap meraba raba
mencari sesuatu yang aku sendiri tidak pasti

jika kawan , terlalu ramai , sampai tidak terkire
kalau 'orang istimewa' belum lagi terbukak hati
jika sahabat , mungkin ye , aku sedang mencari lagi

tapi jika sahabat , kan sudah disuluh oleh cahaya ?
masih tak nampak lagi kah ?
mengapa masih meraba-raba ?
mungkin ya , mungkin tidak
huh . bingung

mybe can be a good listener
good advisor
good friend !
these all is MAYBE .
so just thinking it

can u be a good listener for me ?
good advisor ?
but i dont want u to be a good friend for me
huh . 

macam bodoh aje kalau difikirkan
ape kate tutup buku .
mulekan seperti ape yang direncana kan

aku mule dengan hidup aku start sem 1 
just walking alone to the class
no gossip at all
just me . life . free . simple . 

*cume tidak suke bile kene hidup care orang dewase*


No comments: