Wednesday, August 15, 2012

semuenye dah berakhir !


aku engat tuhan dah tak sayang aku
sebab aku rase dalam bulan ramadhan kali ni
aku tak dapat ujian yang sangat berat
sampai aku tak larat nak tanggung
memandai je kan ?
then , finally . datang jugak
air mate aku jatuh lagi
hati aku sebak
dan mulut aku tak boleh nak becakap
aku sendiri tak tau berita ape kah 
yang sampai boleh buat aku jadik macam tu
mungkin aku rase ini lah semue pengakhiran untuk semuenye

just got a call
then texting
at last ! someone told me about it
berite yang aku selame ni aku nak dengar dari mulut kau sendiri
sebab kite kan dah janji
sape start dulu , kene bagi tau .
and now , aku tau dari mulut orang laen
tapi aku rase macam bodoh jugak
sebab kenape perlu rase semue semue tu ?

ehem ehem ehem
aku tak tau nak tulis ape sebenarnye.
cume aku rase ,.
aku perlu balek raye
as soon as possible
ade sape sape nak balek malam ni ?
aku nak ekot !!

*selamat hari raye*

1 comment:

past are past said...

syg.mari dtg rumah akuu