Saturday, August 25, 2012

kosong !



ok , ade orang bagi tau aku
kalau nak lupe kan orang tu .
amek kain putih , tulis name then tanam kat kubur .
wow ! hebat kan
aku nak try buat ni
tau name sape ?
jangan mention name mad k mufy !
bukan . im falling in love again !
jangan marah hihihi .

ok back to the story
yess ! kau yang buat aku frust
and now , aku realise something
yang aku aku aku aku
ntah , mybe aku nak berkawan je kot
sebab rase seronok bile bersembang
and teringat teringat still teringat
nak buang jauh jauh .
one day mesti hilang

nak hilangkan diri kejap
aku rase aku dah banyak buat salah kat orang
so , aku perlukan ketenangan kejap

nanti dah pulih dari semue semue ni
i will back !
promise ni !

4 comments:

Cik Mufy said...

nak tumpang senyum jap!
hehehehehehe...
yeay! mufy dah tau..
baru lepas stalk die..haha
die nice la!
tak salah bagi peluang :)
biala orang nak pk apa pun..
mulut orang, nak wat camne..
emm..nak cari ketenangan tu bole..
tapi jangan lama lama tau..
t mufy takde teman nak ajak bergosip..hee
jage diri leklok!
ada pape..text je mufidah..hee

pesanan penaja :)
"Apa yang buat dirimu gembira dan disayangi, pertahankan..dan apa yang buat dirimu rugi dan sakit hati, tinggalkan.."

Mrs Lolly said...

cik mufy ! nanti i ad nu fon baru . i text u k . thanx a lot , always ade untuk asma . auch auchhh . hehe

AY13 said...

jgn lupe txt sy jugak kalaw dah tukar no nnt .
:)

Mrs Lolly said...

tau ke name sape yg nak kene tanam tu ?