Saturday, September 22, 2012

AKU


pagi pagi lagi aku nampak buku BMT kat atas meje sebelah lappy aku
bartanye jugak dalam hati, sape yang baru lepas bace ni
ouh kau rupenye . dye cakap best . aku pon mengiakan

aku letak buku tu ketepi
nafsu aku pagi pagi ni kuat pulak
bukan kuat nak rogol mane mane laki
tapi nak menulis

aku itu punya nafsu yang kuat
jangan fikir bukan bukan
kan aku dah kate
nafsu aku tu kuat untuk menulis tak kire kat mane mane pon

dalam kelas

dalam toilet

tengah melepak

dalam meeting pon jadik la

pagi ni sejuk
sesejuk hati aku yang nak berubah

tetibe aku dengar bisikan
kau boleh buat

tetibe aku rase ade sandaran kat bahu aku
jom kite lakukan same same

tetibe tangan aku terase dipegang
kau kuat untuk buat semue ni

sakit hati dengan kate kate
terguris sebab perbuatan
meleleh air mate sebab perangai
semue semue yang kau buat kat aku
aku dah tak de hati

sebab yang berbisik, yang menyandar, yang memegang ade dengan aku
bile aku toleh nak tengok sape ,
ouh . . . . . .

AKU

No comments: