Saturday, September 22, 2012

orang yang boleh mengandung



bukan nak memburukkan apatah lagi nak menjelekkan
aku pun tak tahu ayat tu seerti ke tak .
kadang kadang ade bende yang aku tak dapat nak pastikan
sebab aku bukan pengkaji dan aku bukan fbi

tapi aku sedang menjadi
ialah aku kan wanita jugak
mungkin belum masenye
tapi akan datang aku akan jadik jugak
sekarang ni mungkin lagi tepat dipanggil gadis
haha .

kadang kadang kite ini bodoh
cube kau bukak semue yang berkaitan sosial di laman ape yang adelah !

facebook
twitter
blog
myspace

semue perempuan sibuk bercerite pasal Cinte
tidak rase macam sedang diperbodohkan ke ?
sedang laki laki enak menggoyangkan ape yang patut di kedai mamak
dan kau menangis atas tilam,
buat bende tak masuk akal

kite dilahirkan bukan untuk menjadi seorang yang bodoh
apatah lagi yang hina

cube kau fikir, yang namenye muslimah itu
tinggi darjatnye

yang namenye gadis itu
manis orangnye

yang namenye perempuan itu
sopan kelakuannye

yang namenye wanita itu
cantik orangnye

3 comments:

Cik Mufy said...

betul betul..
membazir je air mata tu kan?
lelaki bukan men lagi huhahuha kat luar sana..

*tibe tibe terasa stupid :)

Mrs Lolly said...

kan ? memang semue perempuan kat dunie dilahirkan tuk jadik buduh kot .. temasuk la saye ye :)

ct meen said...

haah kan. macam bodoh je kan betina camtu. anak sape lah tu ek